{"id":6819,"date":"2021-09-02T17:00:44","date_gmt":"2021-09-02T15:00:44","guid":{"rendered":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/?p=6819"},"modified":"2021-09-02T17:00:45","modified_gmt":"2021-09-02T15:00:45","slug":"cfare-ndodh-me-trupin-tuaj-nese-konsumoni-3-4-kokrra-arra-ne-dite","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/cfare-ndodh-me-trupin-tuaj-nese-konsumoni-3-4-kokrra-arra-ne-dite\/","title":{"rendered":"\u00c7far\u00eb ndodh me trupin tuaj n\u00ebse konsumoni 3-4 kokrra arra n\u00eb dit\u00eb"},"content":{"rendered":"\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Sipas nj\u00eb studimi, n\u00ebse konsumoni 3-4 kokrra arra \u00e7do dit\u00eb, mund t\u00eb ulni nivelin e kolesterolit tuaj me 8.5% si dhe rrezikun p\u00ebr tu prekur nga s\u00ebmundjet e zemr\u00ebs.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Nivelet e larta t\u00eb LDL, nganj\u00ebher\u00eb t\u00eb quajtur \u201ckolesteroli i keq\u201d, lidhen me nj\u00eb rrezik n\u00eb rritje t\u00eb s\u00ebmundjeve t\u00eb zemr\u00ebs dhe goditjes n\u00eb tru.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Sipas Shoqat\u00ebs Amerikane t\u00eb Zemr\u00ebs, arrat jan\u00eb t\u00eb pasura me acide yndyrore omega 3-yndyra e sh\u00ebndetshme p\u00ebr zemr\u00ebn.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Nj\u00eb nga arsyet \u00ebsht\u00eb se ato ulin nivelet e kolesterolit LDL, dhe tani ne kemi nj\u00eb arsye tjet\u00ebr: ato p\u00ebrmir\u00ebsojn\u00eb cil\u00ebsin\u00eb e grimcave t\u00eb LDL.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Grimcat LDL vijn\u00eb n\u00eb madh\u00ebsi t\u00eb ndryshme. Hulumtimet kan\u00eb treguar se grimcat e vogla dhe t\u00eb dendura t\u00eb LDL lidhen m\u00eb shpesh me arterioskleroz\u00ebn, pllak\u00ebn ose depozitat yndyrore q\u00eb grumbullohen n\u00eb arteriet.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">N\u00eb studimin e tyre, Dr Ros dhe koleg\u00ebt analizuan t\u00eb dh\u00ebnat p\u00ebr 628 persona t\u00eb sh\u00ebndetsh\u00ebm, secili n\u00eb mosh\u00ebn 63-79 vje\u00e7, t\u00eb cil\u00ebt banonin n\u00eb Barcelon\u00eb, Spanj\u00eb ose Loma Linda, Kaliforni.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Pjes\u00ebmarr\u00ebsit u ndan\u00eb n\u00eb dy grupe, ku i pari shtoi 3-4 kokrra arra n\u00eb diet\u00ebn e tyre t\u00eb p\u00ebrditshme, nd\u00ebrsa tjetri abstenoi nga ngr\u00ebnia e arrave.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Pas dy vitesh, ekipi testoi nivelet e kolesterolit t\u00eb secilit pjes\u00ebmarr\u00ebs, s\u00eb bashku me analizimin e p\u00ebrqendrimeve dhe madh\u00ebsive t\u00eb lipoproteinave t\u00eb tyre p\u00ebr t\u00eb k\u00ebrkuar tipare q\u00eb dihet se shoq\u00ebrohen me nj\u00eb rrezik n\u00eb rritje t\u00eb s\u00ebmundjeve kardiovaskulare.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Studiuesit zbuluan se pjes\u00ebmarr\u00ebsit n\u00eb grupin q\u00eb hanin arra p\u00ebrfunduan me nivele m\u00eb t\u00eb ul\u00ebta t\u00eb kolesterolit LDL n\u00eb fund t\u00eb periudh\u00ebs s\u00eb studimit me nj\u00eb mesatare prej 4.3 mg\/dL.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">N\u00eb t\u00eb nj\u00ebjt\u00ebn koh\u00eb, kolesteroli i tyre total u ul mesatarisht me 8.5 mg\/dL. Konsumimi i zakonsh\u00ebm i arr\u00ebs u zbulua se ishte i lidhur me nj\u00eb reduktim prej 4.3 p\u00ebrqind t\u00eb numrit t\u00eb p\u00ebrgjithsh\u00ebm t\u00eb grimcave LDL dhe grimcave t\u00eb vogla LDL me 6.1 p\u00ebrqind. T\u00eb dyja ndryshimet q\u00eb dihet se lidhen me nj\u00eb rrezik m\u00eb t\u00eb ul\u00ebt t\u00eb s\u00ebmundjeve kardiovaskulare.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">P\u00ebr m\u00eb tep\u00ebr, ekipi zbuloi se Lipoproteina e Dend\u00ebsis\u00eb s\u00eb Nd\u00ebrmjetme, ose kolesteroli \u2018IDL\u2019, i cili \u00ebsht\u00eb nj\u00eb pararend\u00ebs i LDL, gjithashtu u ul n\u00eb grupin q\u00eb konsumuan arra.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Studiuesit vun\u00eb re se p\u00ebr arsye q\u00eb nuk jan\u00eb ende t\u00eb qarta ndryshimet e kolesterolit LDL n\u00eb grupin q\u00eb konsumuan arra ndryshonin sipas gjinis\u00eb.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Tek meshkujt, reduktimi mesatar ishte 7.9 p\u00ebrqind, nd\u00ebrsa ishte 2.6 p\u00ebrqind tek grat\u00eb.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Sidoqoft\u00eb, si\u00e7 pritej n\u00eb nj\u00eb popullsi t\u00eb moshuar, afro 50 p\u00ebrqind e pjes\u00ebmarr\u00ebsve po trajtoheshin si p\u00ebr presionin e lart\u00eb t\u00eb gjakut ashtu edhe p\u00ebr hiperkolesterolemin\u00eb.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">P\u00ebr individ\u00ebt me nivele t\u00eb larta t\u00eb kolesterolit n\u00eb gjak, ulja e kolesterolit LDL pas nj\u00eb diete t\u00eb pasuruar me arra mund t\u00eb jet\u00eb shum\u00eb m\u00eb e madhe.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Studiuesit paralajm\u00ebruan se studimi i tyre ishte i kufizuar nga fakti se si ata ashtu edhe pjes\u00ebmarr\u00ebsit e dinin se kush nga k\u00ebta t\u00eb fundit po hante arra.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"<p>Sipas nj\u00eb studimi, n\u00ebse konsumoni 3-4 kokrra arra \u00e7do dit\u00eb, mund t\u00eb ulni nivelin e kolesterolit tuaj me 8.5% si dhe rrezikun p\u00ebr tu prekur nga s\u00ebmundjet e zemr\u00ebs. Nivelet&hellip;<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":6820,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"cybocfi_hide_featured_image":"","footnotes":""},"categories":[39],"tags":[],"class_list":["post-6819","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-kurizitete"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6819","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=6819"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6819\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":6821,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/6819\/revisions\/6821"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/media\/6820"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=6819"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=6819"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=6819"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}