{"id":9196,"date":"2021-11-17T10:35:19","date_gmt":"2021-11-17T09:35:19","guid":{"rendered":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/?p=9196"},"modified":"2021-11-17T10:35:20","modified_gmt":"2021-11-17T09:35:20","slug":"shendetesi-pija-qe-demton-melcine","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/shendetesi-pija-qe-demton-melcine\/","title":{"rendered":"Sh\u00ebndet\u00ebsi\/ Pija q\u00eb d\u00ebmton m\u00ebl\u00e7in\u00eb"},"content":{"rendered":"\n<p class=\"wp-block-paragraph\">M\u00ebl\u00e7ia filtron substancat e d\u00ebmshme nga trupi dhe p\u00ebr k\u00ebt\u00eb arsye \u00ebsht\u00eb e nevojshme t\u00eb kujdeseni p\u00ebr sh\u00ebndetin e saj.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Kur b\u00ebhet fjal\u00eb p\u00ebr d\u00ebmtimin e m\u00ebl\u00e7is\u00eb, zakonisht mendohet menj\u00ebher\u00eb p\u00ebr alkoolin, por hulumtimet kan\u00eb treguar se m\u00ebl\u00e7ia ka shum\u00eb m\u00eb tep\u00ebr d\u00ebme se nj\u00eb pije tjet\u00ebr, ndoshta m\u00eb e njohur.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Ndryshe nga alkooli p\u00ebr pijet e \u00ebmbla t\u00eb gazuara, nuk ka mosh\u00eb minimale p\u00ebr konsum dhe k\u00ebto jan\u00eb pije q\u00eb sipas hulumtimeve t\u00eb reja shkaktojn\u00eb m\u00eb shum\u00eb d\u00ebme n\u00eb m\u00ebl\u00e7i.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">P\u00ebrfundimi \u00ebsht\u00eb b\u00ebr\u00eb nga ekspert\u00ebt e sh\u00ebndet\u00ebsis\u00eb nga Universiteti Mjek\u00ebsor i Bostonit dhe \u00ebsht\u00eb publikuar n\u00eb revist\u00ebn \u201cClinical Gastroenterology and Hepatology\u201d.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Ai u bazua n\u00eb nj\u00eb pjes\u00eb t\u00eb hulumtimit t\u00eb kryer q\u00eb nga viti 1948 n\u00eb qytetin e Framingham, Massachusetts, si pjes\u00eb e t\u00eb ashtuquajturit Studimi i Zemr\u00ebs Framinghamm i cili q\u00eb at\u00ebher\u00eb ka studiuar ndikimin e stilit t\u00eb jetes\u00ebs (si pirja e duhanit dhe dieta) n\u00eb sh\u00ebndet.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">N\u00eb p\u00ebrfundimin e publikuar s\u00eb fundmi, shkenc\u00ebtar\u00ebt theksojn\u00eb se pjes\u00ebmarr\u00ebsit i kan\u00eb v\u00ebzhguar q\u00eb nga viti 2002, me nj\u00eb mosh\u00eb mesatare 48-63 vje\u00e7. Pak m\u00eb shum\u00eb se gjysma e pjes\u00ebmarr\u00ebsve ishin gra.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Pjes\u00ebmarr\u00ebsit raportuan se sa shpesh pinin pije t\u00eb \u00ebmbla t\u00eb gazuara dhe ekspert\u00ebt studiuan se sa i zakonsh\u00ebm ishte m\u00ebl\u00e7ia e dhjamosur. M\u00ebl\u00e7ia yndyrore jo-alkoolike mund t\u00eb shkaktoj\u00eb cirroz\u00eb t\u00eb m\u00ebl\u00e7is\u00eb, por edhe probleme m\u00eb beninje si zmadhimi i m\u00ebl\u00e7is\u00eb e cila nga ana tjet\u00ebr shkakton dhimbje.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">M\u00ebl\u00e7ia yndyrore mund t\u00eb parandalohet duke eliminuar pijet me sheqer nga dieta. Konsumimi i shpesht\u00eb konsiderohet t\u00eb jet\u00eb gjith\u00e7ka nga nj\u00eb ose m\u00eb shum\u00eb her\u00eb n\u00eb dit\u00eb deri n\u00eb nj\u00eb e m\u00eb shum\u00eb her\u00eb n\u00eb jav\u00eb.<\/p>\n\n\n\n<p class=\"wp-block-paragraph\">Njer\u00ebzit t\u00eb cil\u00ebt her\u00eb pas here pin\u00eb pije t\u00eb \u00ebmbla, q\u00eb do t\u00eb thot\u00eb nj\u00eb her\u00eb n\u00eb muaj ose m\u00eb pak se nj\u00eb her\u00eb n\u00eb jav\u00eb, gjithashtu kishin pak m\u00eb shum\u00eb yndyr\u00eb t\u00eb akumuluar n\u00eb m\u00ebl\u00e7i sesa njer\u00ebzit q\u00eb nuk pinin pije t\u00eb tilla, shkruan Eat This.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"<p>M\u00ebl\u00e7ia filtron substancat e d\u00ebmshme nga trupi dhe p\u00ebr k\u00ebt\u00eb arsye \u00ebsht\u00eb e nevojshme t\u00eb kujdeseni p\u00ebr sh\u00ebndetin e saj. Kur b\u00ebhet fjal\u00eb p\u00ebr d\u00ebmtimin e m\u00ebl\u00e7is\u00eb, zakonisht mendohet menj\u00ebher\u00eb&hellip;<\/p>\n","protected":false},"author":6,"featured_media":9197,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"cybocfi_hide_featured_image":"","footnotes":""},"categories":[49,52],"tags":[],"class_list":["post-9196","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-aktualitet","category-shendeti"],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/9196","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/users\/6"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=9196"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/9196\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":9198,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/9196\/revisions\/9198"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/media\/9197"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=9196"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=9196"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/parleralbania.com\/site\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=9196"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}